Cara Buat Status Facebook "Via iphone" (",)


Assalamualaikum , salam sejahtera :)

Pernah tengok orang update status kat Facebook via .. macam ni ?


Gambar kat atas tu merupakan Facebook aku , hoho.
Takde keje punya pasal , aku buatlah via playstation 3 walaupun aku TAK PERNAH ADA langsung PS3 .haha
Macam mana nak buat macam tu ? Senang je ...
Walaupun korang takde PS3 ,iPad, iPhone, Blackberry ke , korang masih boleh update status via gadget-gadget berkenaan ..

Pergi ke Link ini ----> StatusVia

contoh status via... yang ada

Lepas dah pergi ke link yang aku bagi tadi , akan keluarlah macam dalam gambar di atas .
Pilih lah mana yang berkenan , dan tekan "update status" ..

Selain website StatusVia yang aku bagi tadi, website ini pun boleh juga --> FbGratis
Website di atas tu macam orang Indonesia je yang buat , hehe
Kat FbGratis , diorang ada ajar juga macam mana nak buat facebook via... ciptaan korang sendiri :0
contohnya , via selipar buruk , via telefon awam, via ape-ape je la yang korang nak .
Lagi awesome kan ? hehe

Tu je la website yang aku tahu nak update status facebook via macam2 ni .
Kalau korang tahu selain website di atas , bolehlah komen dan beritahu aku , hehe.

Sekian..Peace (Y)

p/s: benda ni sekadar suka-suka sahaja , bosan-bosan boleh lah buat :D

0 comments:

Catat Ulasan